Thursday, March 21, 2013

20:03:2013 - Vara i Sällhet


Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

20 mars 2013

Vara i Sällhet

Jag hälsar er, Mina Kära! Det är jag, Lord Emanuel. Välkomna, välkomna, välkomna till mig idag. Kom, kom, mina vackra Guds barn in i den varma kärleksfamn som jag överöser er med nu. Andas djupt, Mina Kära, och känn Guds kärlek strömma ner över er nu, känn hur Guds Ljus strömmar in i ditt kronchakra och in i din kropp. Släpp in det, släpp in det, släpp in det. Ahh, nu känns det bättre, eller hur? Den här kärleksduschen kan ni få när som helst på dagen, Ni Kära. Ni kan kalla på mig, på vem som helst i min Uppstigna Familj och faktiskt kan ni kalla på er egen Stora Gudsnärvaro JAG ÄR för att ösa Guds Kärlek och Ljus över er när som helst.

Mina Kära, när ni känner stress under er dag, varje gång ni börjar känna de "gamla sätten att vara" krypa på er, känslor av stress, ångest, eventuella spänningskänslor eller ilska, när ni känner att ni dras bort ur den lycksalighet som ni överöses med genom Guds kärlek, dra er då åt sidan en minut och förena er med den igen.

Ja, minsann, Ni Kära, denna lycksalighetskänsla upplever man när man är helt förenad med de Högre Världarna och känner Enheten med Allt Som Är. Detta finns tillgängligt för er 24 timmar om dygnet, varje dag om ni så önskar. Detta är inte något som är tillfälligt utan är faktiskt ert naturliga tillstånd. Nåja, i själva verket är det man upplever bara en bråkdel av ert naturliga vara, men detta är en stegvis process och det ni nu har tillgång till kommer att kännas som Himmelriket på Jorden. Men låt mig tala om för er, Mina Kära, detta är bara en bråkdel av det som faktiskt finns tillgängligt för er på Jorden och därför kommer det att växa och expandera allteftersom ni växer, Mina Kära, allteftersom ni stiger i Evolutionsspiralen tillsammans med er älskade Moder Jord.

Ja, Kära Hjärtan hur omöjligt och osannolikt det än kan låta just nu, så är det där tillståndet med förenad sällhet ert naturliga vara-tillstånd och det skulle vara mycket klokt av er att sitta på en lugn plats där ni inte blir störda och tillbringa åtminstone 15 minuter av er dag i denna förening. Om ni inte vet hur man uppnår denna förening kalla på mitt namn och sitt tysta. Jag kommer och jag guidar er, om ni låter mig göra det.

Man börjar med andningen. Andningen är din förening med de högre världarna. Din andning är Helig. Detta är i själva verket en underdrift. Din andning är Allt. Så börja med att andas in genom näsan, djupt ner i magen och andas ut upp genom munnen. Många av er vet redan hur man gör detta och de som inte gör det, ni har den här medfödda förmågan och ni kommer exakt att komma ihåg hur man gör. Livstid efter livstid med studier och hängivenhet har fått er till där ni är idag. Ni föddes med dessa kunskaper, ni bara kommer ihåg dem. Om du slappnar av och är tillåtande vet din kropp exakt vad den ska göra.

Många av er utövar redan meditation och har er egen väg, men för dem av er som inte gör det, håller jag det väldigt enkelt, för det är allt det bör vara. Andas in och andas ut, djupt, långt och långsamt in genom näsan och ut genom munnen. För ditt inre öga, tänk dig att du andas in Guds Ljus, din själs Ljus och andas ut allt det som gör motstånd mot din Uppstigning till den Stora GudaVarelse du är. Du kan se detta som att lämna det mörka. Gör sju andetag på det här sättet, slappna sedan av i normal andning. Gör sedan ytterligare sju och koppla sedan av i normal andning under ca 15 minuter eller så länge som det känns bekvämt eller känns rätt för dig. Följ alltid din egen vägledning. Detta kommer, speciellt med hjälp av den Uppstigna Världen, att försätta dig i ett tillstånd av fullständig Enhet och Förening och Lycksalighet.

Detta är ditt naturliga tillstånd. När du är redo att komma ut ur din djupa meditation, gör det mycket långsamt och medvetet. Gör det till din avsikt att behålla detta tillstånd med ögonen öppna och behålla detta tillstånd när du reser dig upp och rör på dig. Detta kan vara svårt till en början men med daglig övning blir det normalt. Och när du känner att du dras ut ur det här tillståndet genom den yttre världens påverkan, gå då åt sidan och var för dig själv några ögonblick och bara några få andetag kommer att få dig tillbaka.

Mina Kära, detta kan tyckas vara ett hårt arbete eller att det kräver litet hängivenhet. Men jag kan påminna er om, att alla saker snabbas upp nu och med vår hjälp i de Uppstigna Världarna uppnås allting i Kvantsprång. Allt som krävs är din villighet och din öppenhet för att ta emot det som är din födslorätt, ett lugnt, fokuserat, alert sinne och en lycksalig, ungdomlig, stark och vital kropp. Detta är mitt löfte till dig. JAG ÄR Lord Emanuel och ni vaknar alla upp, mina Kära Guds barn. Jag älskar er.

Förmedlat av Gillian Ruddy.

Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:

Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment