Thursday, March 14, 2013

13:03:2013 -- Klarhet



Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

13 mars 2013

Klarhet



Jag hälsar er, Mina Kära! Det är jag, Lord Emanuel, som kommer för att vara med er i dag. Var så säkra, Mina Kära, det är jag, Lord Emanuel. Känn in min närvaro nu, så att ni vet att det är jag. Så många charlataner har kommit för att förorsaka förödelse på er planet, så många maskerar sig som Ljuset, när de i själva verket inte är någonting annat än mörkrets marionetter. Men jag ska inte behöva övertyga er, Mina Kära. Det är här jag ber er leva upp till er egen kraft och ert eget Stora Gudsvetande. Känn in orden i det här budskapet, känn dem i ditt hjärta, i själva kärnan av ditt väsen. Känner du deras kraft? Kan du känna friden inom dig förstärkas genom dem? Ni Kära, ni skulle inte läsa dessa budskap, om ni inte var i samklang med de ord som finns i dem. Men jag uppmanar er att själva känna vem JAG ÄR.

Jag ska vara helt ärlig mot er, Mina Kära. Dessa budskap är en grundutbildning inte bara för budbäraren utan för varje själ som läser dem. Dessa budskap är en utbildning och en träning inför det som skall komma. Och ni har kanske lagt märke till att nyligen har vårt fokus legat på ATT KÄNNA. Jag ber er om och om igen att KÄNNA in er väg. Och jag ber inte om ursäkt för att jag om och om igen återvänder till detta ämne, och varje gång talar om detta ämne på ett annorlunda sätt, på ett annat vis, så att ni vänjer er vid att känna er fram genom livet.

Mina Kära, jag kan inte uttrycka detta tillräckligt många gånger för er. Er förmåga att känna vad som är rätt och vad som är fel är så viktig och kommer att få en allt större betydelse under de kommande dagarna, allteftersom Jordens Gudomliga Plan verkligen börjar komma upp till ytan så att alla kan se den.

Det mörka har förlorat sitt grepp och de befinner sig på ett sjunkande skepp. De har fått varje möjlighet att vända sig till Ljuset och många av dem har gjort det. De som upprepade gånger har vägrat att ta emot Ljusets hjälp och förlåtelse håller fast vid den sönderfallande infrastruktur de trodde var ogenomtränglig. De som återstår har målat in sig i ett hörn och kommer att försöka distrahera er med varje trick i sin omfattande bedrägeribok för att orsaka så mycket kaos som möjligt under sin väg ut. Det är därför jag ber er uppmärksamma hur ni känner och lära er känna i ert hjärta vem som är vem.

För när ridån faller för det mörka styret och deras usla medel och metoder exponeras för alla kommer de att försöka övertyga er om sin oskuld, och de kommer att förvränga sanningen och lägga ut felaktig information för att helt förvirra folkmassan. De gör redan detta med stor skicklighet, men när det är dags, då folkmassan äntligen får veta vad som verkligen sker på den här planeten, kommer det att bli stor förvirring och oro eftersom förövarna till de fruktansvärda grymheterna som utförts på den här Jorden försöker att skydda sig själva och komma undan sina avskyvärda brott mot mänskligheten.

Det är då ni ska ”kolla” era känslor och använda er urskiljningsförmåga. När människomassan inte vet vem de ska tro på kommer det an på Ljusets modiga krigare, - ja det är ni Mina Kära, att hålla stånd och föra fram en del klarhet till massorna.

Mina Kära, ni föddes med otroliga urskiljningsförmågor, de ingår i vem ni verkligen är, men många av er har varit tvungna att stänga ner sina känslor för att överleva livet på den här mycket hårda planeten Jorden. Många av er är paralyserade och har slutat känna eller slutat lägga någon uppmärksamhet på era känslor bara för att klara sig på den här planeten. Misstolka mig inte, det här är en fientlig miljö, särskilt för dem som är av Ljuset.

Mina Kära, det jag säger till er är detta; ni har redan gudomliga urskillningsförmågor. Ni vet redan hur man känner sig fram, ni vet redan vad som är ett "dåligt äpple" när ni ser ett. Jag bara tänder och underblåser denna förmåga inom er genom att be er att nu börja spänna den här muskeln. Var medvetna om att ni tryggt kan börja känna igen. Var medvetna om att ni tryggt kan börja lita på era känslor igen. Tidvattnet vänder, ni behöver inte längre vandra i denna känslomässiga öken. Kärleken finns tillgänglig för er, den finns runt omkring er. Öppna er, Mina Kära, - öppna er. Det är tryggt. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag älskar er högt.



Förmedlat av Gillian Ruddy.

Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:

Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment