Saturday, November 23, 2013

21:11:2013 -- JAG ÄR kommer

Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

21 november 2013

JAG ÄR kommer

 
Jag hälsar er, Ni kära! Det är jag, Lord Emanuel, som är här för att vara med er idag. Och jag är så tacksam, Mina Kära, för att få vara med er på det här sättet. Jag är så tacksam för att ni ställer upp så här, att ni är så villiga att höra de ord jag kommer för att ge er. Och jag kommer att fortsätta att visa mig för er, Mina Kära, på alla sätt jag kan, så länge som ni behöver mig. Jag kommer att vara tillsammans med var och en av er varje steg på vägen tills ni är hemma ordentligt.

Ta ett djupt andetag, Mina Kära, djupt ner i magen, andas in det ljusaste vita Ljus ni kan tänka er och andas ut all den omedvetenhet som fortfarande håller sig kvar inom ert Väsen. Upprepa detta flera gånger om det känns bra att göra så, Ni kära, upp till 7 gånger är ungefär rätt, men gör det som känns rätt för dig. Detta är alltid den gyllene regeln, Ni Kära. Det som känns rätt för dig är alltid det som är rätt för dig.

Min Kära, JAG ÄR alltid med dig och alltid tillgänglig för dig när som helst, förutom vid dessa budskap. Jag har många gånger talat om att du bara behöver kalla med mitt namn och jag kommer att vara där. Du behöver inte ens uttala mitt namn högt, jag är bara en tanke bort. Det finns gånger, Du kära, när jag av olika anledningar kommer till dig personligen, och jag skulle vilja ge mig tillkänna för dig på ett sätt så att du lätt känner igen mig och inte hyser något tvivel om att jag är med dig.

Sådana tillfällen kan vara när du behöver en liten påminnelse om att jag finns här för dig. Ibland kan det vara för att påminna dig om att vara uppmärksam på det som händer i samma ögonblick som jag gör mig till känna för dig. Mestadels kommer jag för att få dig att vara på din vakt inför något betydelsefullt, och försiktigt knuffa dig i rätt riktning. Eller kanske behöver jag bara en litet lugn stund med dig, kanske behöver jag bara få dig att söka upp en stilla lugn plats inom dig själv så att vi kan vara förenade.

Mina Kära, oavsett myriaden av orsaker, finns det tillfällen när jag behöver göra er uppmärksamma på min närvaro. Om du vill, skulle jag gärna vilja ta dig på en meditation, en resa för att ta reda på, hur jag kommer att visa mig för dig. Sättet på vilket jag kommer att ge mig till känna för var och en av er kommer att bli helt unikt, Dyrbara Hjärtan.

Så om det känns bra att göra det, Du kära, ta dig en stund för att lugna ner dig, stilla ditt sinne, ta några djupa, djupa andetag. Se till att du inte blir störd under de närmaste minuterna och slappna av i varje cell i din kropp..... slappna av, slappna av, slappna av varje fiber av din varelse, djupt, djupare........ och precis som förra gången, vandra tillsammans med mig en stund. Ta min hand och vi kommer att ta en promenad i ett vackert skogslandskap, en magisk skog sprudlande av liv som så ivrigt hälsar dig välkommen och omsluter dig i sin magiska energi. Du kan känna hela skogen andas och medan den gör det drar den in dig i sin kärleksfulla famn. Du vet att allting du fäster ögonen på älskar dig, gräset under dina fötter är mjukt och varmt och det känns som om dina fötter blir omkramade vid varje steg, träden strålar ut sin vackra energi på dig och viftar med sina grenar som om de försiktigt lockar dig framåt in i skogen. Det finns en stig med gräs att följa och vi promenerar nerför den medan vi förnimmer alla vackra dofter av blommor och lyssnar till alla ljuden från fåglarna som sjunger i kör för oss. Vid sidan kan du se djur beta tyst och titta på oss. En del av dem följer med, alla typer av varelser och längre fram kan du se ett öppet område och i den gläntan finns en bänk för oss att vila på, den vackraste snidade bänk med ytterst bekväma kuddar som formar sig för att försiktigt stödja din kropp medan du sitter på den. Och vi sitter i tystnad på denna bänk och vi väntar i tystnad. För ut ur skogen kommer ljudet att visa sig, färgen, formen, symbolen, den skepnad som jag kommer att ta när jag vill göra dig uppmärksam på min närvaro. Ha tålamod med detta. Vänta tills något visar sig, tvinga inte fram den tidpunkten, vänta och när du är helt säker på att du har färgen eller doften eller skepnaden eller symbolen eller ljudet, (för det kan vara vad som helst av dessa saker) sitt då en stund och känn energin från mig. Ta dig tid att ta emot mig. Känn efter hur jag känns, så att du utan tvivel vet när jag kommer och kallar på dig.

Mina Kära, jag vet att en del av er redan vet hur jag visar mig för er, men några av er har glömt och några av er är litet för mycket beroende av dessa budskap för att förena sig med mig direkt. Ni har alla er egna individuella förening och intima relation med mig tillgänglig för er. Jag ber er, förneka inte er själva den tröst och den hjälp jag kan ge er, - ja, du Dyrbara Hjärta!

Mina Kära, ni är i stort behov av tröst under den här tiden. Se till att få tid och ta er tid att få kontakt med mig eller någon från den Uppstigna Världen eller från Ärkeänglarna eller Änglavärldarna. Ta emot all den hjälp ni behöver, ta emot den i varje cell i er kropp och ni kommer att passera genom dessa utmanande och krävande tider med all Guds lätthet och nåd. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag älskar er, Ni kära. Låt mig visa er hur mycket. Gud välsigne er.



Förmedlat av Gillian Ruddy.


Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:


Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment