Friday, November 8, 2013

04:11:2013 -- Kom ihåg Kärlaken som Du Är

Sign up to Lord Emanuel messages



Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

04 november 2013

Kom ihåg Kärlaken som Du Är

 
Kära Hjärtan, jag hälsar er! Det är jag, Lord Emanuel som kommer för att vara tillsammans med er i dag. Hur mår ni, mina Dyrbara Hjärtan? Hur mår ni? Ni kan inte låta bli att känna den Gudomliga Kärlekens energier intensifieras. De ökar på denna välsignade planet för varje minut, för varje dag. Faktiskt är varje andetag ni tar mera laddat med den Gudomliga Kärlekens energier än det föregående. Stora förändringar utan motstycke äger rum i er värld, Ni Kära, och nu mer än någonsin är det dags för er att gräva djupare i det ni vet är Sanningen, att komma närmare all den kunskap ni vaknat upp till. Mina Kära, även om ert liv fortfarande kan verka kaotiskt och fyllt med utmaningar kommer ni att börja lägga märke till att det blir lättare att leva på det andliga sätt som man talar om. Det blir lättare att förlåta, att Älska, att ta emot Kärlek och att ge Kärlek i perfekt Frid.

För du är Kärlek, Min Kära, du får aldrig glömma denna Sanning. Du är Kärlek, det är allt du är. Ta dig bara en stund för att andas in detta sanningens uttalande Du Kära, ett stort djupt andetag in och en lång, långsam utandning. JAG ÄR med dig i detta nu. Känn min Kärlek sänka sig över dig och detta kommer att göra det lättare för dig att känna den Kärlek som Du är. Låt mig göra känslan större och intensifiera den känslan hos dig, - andas in mig och känn den Gyllene Solens närvaro i ditt bröst glödande, strålande och expanderande tills den når allt längre ut omkring i alla riktningar. KÄNN den Kärlek som du är.

Vår budbärare är väldigt trött idag. Hon har gått igenom en hel del fysiska och känslomässiga saker under den sista tiden, så vi kommer att hålla detta kortfattat idag.

Ni är Kärlek, Kära Dyrbara Hjärtan. Och jag inbjuder er att tillbringa litet tid, kanske den tid som ni skulle ha använt för att läsa det här budskapet om det hade varit av vanlig längd. Jag inbjuder dig med all Kärlek i mitt hjärta, att säga detta uttalande i huvudet: JAG ÄR Gudomlig Kärlek. Och, Kära Hjärta, i stället för att bara förstå det på den intellektuella nivån, den mentala kroppens nivå, andas in det i ditt Väsen, ta in det i din kropp, ner i magen och låt det ingjutas i varje nivå hos ditt Väsen. Be mig att hjälpa dig med detta om du har problem. Låt verkligen detta uttalande av Sanning genljuda i ditt väsen och börja visualisera vad det egentligen innebär i din vardag.

Vad innebär det att vara Kärlek i ditt dagliga liv? Hur egentligen uttrycker du det? Du Kära, se dig själv, gå omkring i ditt dagliga liv och uträtta de vanliga sysslorna som du gör varje dag och föreställ dig hur det skulle se ut om du utstrålar hela den här Sanningen från varje cell i din kropp. Hur skulle du hälsa på folk? Hur skulle du tala med dina barn, med din älskade, din syster, bror, far, mor, vän? Hur skulle du samarbeta med dem som du arbetar tillsammans med, om allt du är, är ren Gudomlig Kärlek som sipprar ut ur varje por av ditt väsen?

Andas in detta, du Kära Dyrbara Hjärta och Var den Kärlek som du är. Var den kärlek som du är och du kommer att befinna dig i Himmelriket. Det är din födslorätt. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag älskar er Kära Hjärtan mer än ni kanske kan förstå. Ni överskrider alla förväntningar och ni är Guds Segerrika. Gud välsigne er. Gud välsigne dig.


Förmedlat av Gillian Ruddy.


Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:


Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment