Friday, January 17, 2014

16:01:2014 -- Kärleksdusch

Sign up to Lord Emanuel messages



 
Dagliga Budskap med Visdom och Inspiration

16 januari 2014

Kärleksdusch

Älskade Dyrbara Hjärtan, det är jag, Lord Emanuel, som kommer för att duscha er med kärlek den här dagen. Jag hälsar er Mina Kära. Jag behöver inte fråga hur ni mår idag, Kära Hjärtan, för det vet jag. Faktiskt, jag vet det alltid för JAG ÄR med er. Men jag frågar alltid, så framgår det inte av det skrivna ordet så frågar jag från mitt hjärta, bara så att ni vet att jag älskar er och att jag bryr mig. Hur du mår är viktigt för mig. Jag vet hur du mår i dag, och jag frågar inte för jag vet vad som krävs utöver att ställa den där frågan. Det finns inget behov av ord, ingen anledning för dig att berätta dina berättelser för mig. Jag har hört dem, jag känner väl till dem alla. Jag kan läsa ditt förflutna bara genom att vara i din energi och jag känner till varje hjärtesorg, varje smärtsam upplevelse. Jag hör era hjärtan, Ni Kära, och de ropar efter Kärlek. Det är ett öronbedövande rop när jag lyssnar på er kollektivt. Allt ni behöver är Kärlek, allt ni vill är att bli älskade och sedda. Jag hör er, Mina Kära, jag hör er.

Och idag är det dags att lägga era berättelser åt sidan, bara släpp dem och bara känn, känn, känn. Glöm varför du känner som du gör, glöm frustrationen, besvikelsen, förnedringen, sorgen, glöm orden och berättelserna och KÄNN vad som finns inunder, bara känn.

Mina Modiga Hjärtan, andas djupt in i era känslor och ta er en stund för att stilla ert sinne, få era berättelser att tystna. Mina Kära, allt ni behöver är att bli älskade och sedda, att någon känner in er och håller om er. Och det skulle vara mig en stor ära om du låter mig göra detta för dig nu. Det skulle vara mig en stor glädje att hålla dig i Kärlek under de närmaste 10 till 15 minuterna, att ge dig tröst och lättnad.

Om du är villig att släppa in mig ta då ett djupt andetag in genom näsan och ut genom munnen, djupa, djupt renande andetag. Andas in Ljuset från din Själ och Guds Kärlek som omger dig, så djupt som du kan och andas ut all täthet, alla dina bekymmer och låt din kropp slappna av med varje utandning. Om du föredrar det, blunda och jag kommer till dig.

Jag vill duscha dig med all Kärlek från mitt hjärtas flamma, jag vill hålla dig i min Upplysnings Gyllene Flammor, jag vill belysa dig med Guds Ljus, så att du bortom minsta tvivel vet att du är sedd, att någon hör dig, att du betyder något och att du är älskad mer än du inser. Känn den Kärleken nu, Min Kära, ta emot så djupt som du kan unna dig. Bada i den Gudomliga Kärlek som finns runt omkring dig. Gråt ut dina tårar om de kommer, vila ditt huvud om det vill, gör det som känns rätt för dig. Lägg dig och vila din kropp om den ber om det.

Och ta emot en god Gud som indränker dig med Kärlek.

Jag har inget mer att säga till dig i dag. Det är med djup tacksamhet och ödmjukhet som jag erbjuder dig detta i dag. Jag älskar dig, jag välsignar dig och jag tackar dig för att du fortsätter att göra dig synlig för att vägledas och bli älskad av mig genom dessa skrivna ord. Jag kommer alltid att gå vid din sida tills du i säkerhet är Hemma. Detta är mitt löfte till dig. JAG ÄR Lord Emanuel. Kärleken är Evig och Allt Som Är. Gud välsigne dig.



Förmedlat av Gillian Ruddy.


Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap

Tidigare budskap, se:


Kontakta oss:

Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment