Wednesday, September 23, 2015

Svenska -- JAG ÄR Guds Sol


Budskap med Visdom och Inspiration
21 september 2015
JAG ÄR Guds Sol
(The Sun of God I AM)


Jag hälsar er, Ni Kära! Det är jag, Lord Emanuel som kommer till er idag med mer kraft och auktoritet än vad som någonsin har varit möjligt innan detta ögonblick. Andas in det tillsammans med mig, Ni Kära, andas in de femdimensionella energier som nu finns här. Andas in dem djupt, långa och långsamma inandningar och utandningar och var medvetna om att JAG ÄR med er Nu. Känn friden hos det som sipprar genom ditt Väsen och känn lättnaden mätta varje cell i din kropp. Andas återigen djupt tillsammans med mig, låt den rika och vackra nektarn med Gudomlig Kärlek sippra, sippra och sippra in i din kropp och rinna som tjock honung in i varje cell i din kropp. Oh, nu känns detta bra.

Det finns mer tillgängligt för er, Mina Kära. När du läser dessa ord öppnas energin upp för att tas emot av dig, men du kan bara ta emot den, som du själv ger dig tillåtelse att ta emot. Du är den ende som kan begränsa din erfarenhet. Mera finns tillgängligt för dig, Min Kära och om du så önskar, om det känns rätt för dig, släpp taget, släpp bara taget litet mer, slappna av i varje del av din kropp från hjässan till tåspetsarna och då menar jag från hårrötterna längst uppe på huvudet till tånaglarna på tårna, varje del, ingenting utelämnas. Sjunk djupare och djupare in i det som finns tillgängligt för dig. Känn den där Gudomligheten, känn den där kraften och auktoriteten, känn den där styrkan och fastheten, känn hur du kan få allt detta från ett fullständigt avslappnat vara-tillstånd, inga spänningar, ingen ansträngning från din sida, bara Guds rena och intensiva naturliga egenskaper.

Du Kära, även om jag förmedlar det här budskapet till dig, är du redan så redo att inte bara förstå utan även att inom dig fullt ut förverkliga och fullt ut leva den absoluta Sanningen, att du är Källan till allt det som du känner, inte jag. JAG ÄR här för att underlätta det som är möjligt för dig, JAG ÄR här för att ge helande energier som kommer att bana väg för dig på nivåer som du inte kan se, JAG ÄR här för att göra allt detta möjligt för dig, men i slutändan är det du som gör detta.

Hur långt vill du ta detta? Hur djupt vill du gå? Hur långt kan du ta den förståelse, som kommer att bli vetskapen om att vi alla är En enda Intelligens? JAG ÄR i själva verket du i en annan form, jag är inte mer storslagen, jag är inte mindre än du. Jag har lyfts fram såsom Guds Son, Guds ende Son. Detta är en lögn och den sanna avsikten hos mina ord har förändrats, omvandlats och vridits till för att hålla er borta från att känna och fullt ut integrera Sanningen att vi alla är Guds söner och döttrar.

Jag önskar här och nu klargöra att jag faktiskt aldrig förklarade mig vara Guds son. Snarare var mitt tillkännagivande detta:
JAG ÄR GUDS SOL

(I AM THE SUN OF GOD)

Solen, Ljuskällan på den här planeten, är precis samma sol som strålar inne i mitt bröst, precis samma sol som strålar i ditt. Kan du känna det, Du kära? Många av er känner nu solen i ert eget bröst. Den där omisskännliga strålningskraften, som pulserar inne i hålrummet i ert bröst och känns som den mest kraftfulla Kärlekskraften vilken går utöver allt som ni har upplevt tidigare eller det som kännetecknar romantisk Kärlek. Detta är en kraft som splittrar atomer, detta är en kraft som kan skapa eller förstöra planeter, detta är en kraft som kan åstadkomma vad den än önskar och den finns inom varenda en av er.

Du har den här kraften till ditt förfogande. Nu. Slösa inte bort din tid och din ansträngning på att försöka förändra er planets yttre katastrofer. Slösa inte bort din tid på att försöka åtgärda problem som sker på andra sidan av er planet, slösa inte bort din emotionella energi med att kollapsa inför andras smärta och lidande.

Det är dags att du ger all din tid och energi till denna strålande sol inom dig, för det är där som kraften att förändra hela er planet lever och andas. Hur kan du utnyttja den här kraften när du har ditt fokus där borta? Hur kan du lära dig att styra den här kraften när du försöker styra de yttre händelserna i ditt liv? Hur kan du fokusera på denna kraft när ditt sinne bekymrar sig över de svältande barnen? Hur kan du andas in frid i atmosfären när du befinner dig i krig med dem som är i krig?

Mina Kära, JAG ÄR Guds sol precis som Du. Ta dig en stund och fundera över vad detta egentligen innebär. Ta dig en stund till att inse att du har all kraft från den Högste Skaparen inuti dig själv.

Bara en enda av er kan förändra bilden av den här älskade Jorden. Men bara när Denne inte längre önskar förändringen som den söker. Det är inget fel på er planet. Den behöver inte fixas till. Den är helt en Gudomlighet i färd med att göra sig iordning inför sitt Gudomliga Öde vilket den inte kan undvika; uppstigningen av den här planeten och varje levande varelse på den.

Sluta att försöka ändra på det och på ett ögonblick kommer den att förändras. Himlen på Jorden kommer att framträda inför era ögon så snart ni tar er tid att stanna upp och se att den redan finns här. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag älskar er. Varenda en av er är lika storslagen som jag någonsin var och mer. Jag älskar dig. Var och en av er är lika stor som jag någonsin var och mer. Du får mig att tappa andan. (You take my breath away)

Gud välsigne dig.

Förmedlat via Gillian Ruddy.
Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap.
Om det här meddelandet ger dig något och du känner att du vill ge ett bidrag som tack och möjliggöra en fortsättning på denna service är det möjligt att göra det genom att klicka på websidan nedan:
Donationer mottas med tacksamhet
Tidigare budskap och donation, se:
Bestrålad Konst tillgänglig:
Kontakta oss/Hjärtaktivering/Skicka frågor:

Översättare: Inga och Cagga Levander



No comments:

Post a Comment