Saturday, July 19, 2014

18:07: 2014 -- Bestrålad Kons


Sign up to Lord Emanuel messages

Budskap med Visdom och Inspiration
18 juli 2014
Bestrålad Kons
(Over-Lighted Artwork)


Jag hälsar er, Ni Kära! Det är jag, Lord Emanuel, som denna dag kommer för att vara tillsammans med er av en ganska annorlunda och speciell anledning. Jag kommer för att informera om konstverk som har getts till budbäraren och som hon producerar för min räkning. Budbäraren har länge kämpat med sitt gudomliga uppdrag och dessa målningar har varit tillgängliga för henne under en tid. Hon har nu klarat av sina inledande försök och initieringar, och står i dag redo att kunna erbjuda dem till er.

Målningarna är dels mina SerafimerÄnglar, dels Den Gudomliga Kärlekens Heliga Hjärta. De ges till dig för att tjäna som en påminnelse i de stunder du kan ha glömt dig själv, och som en tröst till dig i tider av nöd. De är en visuell påminnelse om att andas, att vara i Frid och finna anslutningen i ditt Hjärta till din egen Gudomliga Kärlek. De bär en helande frekvens som kommer att hålla dig ansluten till den hjälp du behöver i varje givet ögonblick. Självklart behöver du ingen målning för detta, men de ger dig en visuell hjälp om du så önskar.

Varje målning skapar budbäraren individuellt för dig och den hjälper dig att få tillgång till ditt eget Gudomliga Jag, din JAG ÄR Närvaro.

Mest av allt är de till för att ge dig njutning och glädje! Njut av dig själv, mitt kära älskade Guds barn, för du är en fröjd att skåda! Tro mig när jag säger att allt är i perfekt gudomlig ordning och att allt blir bra. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag älskar er övermåttan. Gud välsigne er.
---------------------
Mina Kära Vänner,
Wowee! Det ger mig verkligt stor glädje att ha den stora äran att få erbjuda er dessa målningar från Emanuel. Nu när jag har övervunnit allt motstånd (jag målar inte i vanliga fall, jag är ingen konstnär!) är det verkligen en stor glädje att få skapa dem, och jag är så glad över att få dela med mig av dem till er.

Jag hade inte råd att skapa en webbutik på min hemsida, så de är tillgängliga via Etsy.com genom att klicka på länken nedan. Denna länk kan du också hitta i den vertikala förteckningen på min hemsida under rubriken arkiv.
Till de av er som känner sig kallade att äga en, hoppas jag de ger lika mycket helande, glädje och nöje som de ger mig.
Jag älskar er av hela mitt hjärta, och jag tackar er alla för ert fortsatta stöd. Jag vill passa på att rikta ett särskilt tack till Gwen Godiva Harrison. Utan henne skulle jag aldrig ha fattat en pensel! TACK!
Med kärlek och Oändliga Välsignelser,
Gillianx
Förmedlat av Gillian Ruddy.
Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap.
Om det här meddelandet ger dig något och du känner att du vill ge ett bidrag som tack och möjliggöra en fortsättning på denna service är det möjligt att göra det genom att klicka på websidan nedan:
Donationer mottas med tacksamhet
Tidigare budskap, se:
Bestrålad Konst tillgänglig:
Kontakta oss:


Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment