Thursday, October 30, 2014

28 oktober 2014 Vet att JAG ÄR Gud



Budskap med Visdom och Inspiration
28 oktober 2014
Vet att JAG ÄR Gud

(KNOW I AM God)

Jag hälsar er, jag hälsar er, mina Kära Dyrbara Hjärtan! Vilken ära och vilket privilegium att kunna tala med er än en gång, att kunna nå er med dessa ord genom den här budbäraren. Andas tillsammans med mig nu, Mina Kära, och var medvetna om att JAG ÄR med er. Utvidga och töm brösthålan, ditt andliga Hjärtcentrum. Låt livskraftens energi cirkulera in i, ner igenom och runtom din kropp. Höj ditt medvetande och förena ditt medvetande allt djupare med din fysiska och mentala kropp. För ned andningen ner i magen och känn verkligen din livskraft, den som du fått av din Stora GudsNärvaro JAG ÄR, cirkulera ner i magen och när du andas ut, andas ut den energin genom hela din kropp, ut till fingertopparna och tårna.

Fortsätt att göra detta, Kära Hjärta, så länge som du vill, men åtminstone tills du känner djup frid inom dig, - en förnöjsamhet och klarhet i ditt väsen som du omöjligen skulle kunna uppnå utanför dig själv. Ingenting i den yttre världen kan ta dig till denna nivå av frid och lugn, även om du sökt utanför dig själv under det som känns som eoner av tid, - nåja, i åtminstone tretton miljoner år har du sökt utanför dig själv efter det som ENDAST kan komma inifrån. Bevisa detta för dig själv NU, Kära Hjärta med hjälp av denna enkla andningsteknik. Ge dig själv det du behöver, för ner det från din Storslagna JAG ÄR-Närvaro som bor i ditt hjärta och ovanför huvudet i de stora Ljus-världarna. Lita på mig, allting som du behöver kan tas från denna Källa.


Så sluta med ditt sökande, sluta med att rusa runt, sluta leta utanför dig själv efter något som du behöver. Nu vet jag att det här konceptet kan föra upp alla sorters motstånd inom dig. De största protesterna och ropen som jag hör från er är: ”Hur kan jag? Hur kan jag sluta se på omvärlden när det är kraven från omvärlden som kräver av mig att jag ska arbeta och sträva för att tjäna tillräckligt med pengar för att betala räkningarna och för att köpa den mat som behövs?” Och jag hör er, Mina Kära. Den här illusionen som ni har byggt åt er själva är mycket verklig och jag menar inte att bagatellisera den. Det är en mycket verklig värld för er, Kära Hjärtan och kraven på er där ute är enorma.

Allt jag begär av dig är att du stannar upp, även om det bara är under tio minuter varje dag. Jag vet att du kan hitta tio minuter under din hektiska dag för att göra detta. Jag tror att du vid det här laget vet om att du är värd att ge dig själv den här tiden. Stanna bara upp och överlämna dig själv till Gud. Din JAG ÄR-Närvaro är Källan till allt det som du möjligtvis kan behöva, och om du tillåter det kommer den att dirigera ditt liv och föra till dig de mest fantastiska gåvor och erfarenheter och människor och omständigheter som kan ”få dig att tappa hakan”! Men där ni nu befinner er ser jag att det finns ett dilemma. Ni behöver se om era dagliga liv, för ni har påtryckningar, krav och personer som räknar med er. Jag fattar det. Men sätt igång, Kära Hjärtan, sätt igång med att lämna över era liv till er Stora GudsNärvaro. Ge dig själv tio minuter varje dag och lägg dig ner, gör det mycket bekvämt för dig och börja andas precis som jag beskrivit ovan och säg till dig själv ... under de kommande tio minuterna ger jag mig själv till Gud. Jag lämnar över mig själv till en kraft som är större än jag själv, vilken är Alltings Källa. Gud är medvetande, JAG ÄR- medvetandet. Jag är inte min kropp, jag är inte mitt sinne, jag är inte mina känslor och jag är inte min personlighet, JAG ÄR medvetande fokuserat i en fysisk kropp som har en upplevelse i en fysisk värld, men det mesta av mig är fortfarande fokuserat i de Högre Världarna och den delen av mig vet allt, är allsmäktig, allestädes närvarande: allvetande, närvarande överallt och mäktar med allt! Jag överlämnar mig till min stora Gudsnärvaro JAG ÄR under de närmaste tio minuterna!

Gör detta, Kära Hjärta, överlämna dig själv till denna högre makt varje dag och ditt liv kommer att omvandlas på ett sätt som du inte kan föreställa dig. Er Stora Gudsnärvaro kräver inte att ni ska be om det ni behöver. Den vet vad ni behöver och kommer att överlämna allt till er med lätthet och välvilja om ni bara låter det vara så. Sluta med att göra motstånd mot livet, sluta med att kämpa emot livet och släpp taget och låt allt det som är er födslorätt att flöda in i ert liv utan ansträngning.

Kära Dyrbara Hjärtan, ni är här för att föra Himlen till Jorden precis som alla profetior har förutsagt. Ni är här för att vandra såsom Storslagna Gudavarelser på den här Dyrbara Jorden såsom den ursprungliga avsikten var med JAG ÄR-släktet. Innan ni föll i sömn var era storslagna Gudakrafter naturliga och utan ansträngning och fullständigt normala för er. Allt som har skett är att ni har glömt och under den tid som har gått har allt det som en gång var ert förlorats till sagor, folklivsforskning, vidskepelse och myter och legender. Ditt hjärta kommer ihåg Sanningen Min Kära, och om du ger dig själv en chans kommer du att börja minnas den ena efter den andra av de gåvor och förmågor som du har vilande inom dig. Vänd inte blicken mot omvärlden för att få någon information om ditt sanna ursprung. Se in i ditt hjärta, se på din Store Gud JAG ÄR och du kommer att återfå alla dina Storslagna Gudakrafter och förmågor som är din födslorätt.


Med ödmjukhet och tacksamhet i era hjärtan inför de allt större krafter som livet har begåvat er med, kommer ni att höja er i Seger och för alltid bannlysa allt mörker från den här planeten. Detta är mitt löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag älskar er, Dyrbara Hjärtan. Om ni bara visste hur älskade, omhuldade och avgudade ni är av hela Skapelsen. Gud välsigne Er.

Förmedlat av Gillian Ruddy.
Detta meddelande är en gåva, känn dig fri att kopiera och dela med dig av det. Men i den Uppstigne Mästaren Lord Emanuels namn hävdar jag den allmänna upphovsrätten till detta budskap.
Om det här meddelandet ger dig något och du känner att du vill ge ett bidrag som tack och möjliggöra en fortsättning på denna service är det möjligt att göra det genom att klicka på websidan nedan:
Donationer mottas med tacksamhet
Tidigare budskap och donation, se:
Bestrålad Konst tillgänglig:
Kontakta oss:
Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment